Gry integracyjne

Zapraszamy serdecznie do skorzystania z oferty gier integracyjnych, które są dostępne w naszym hotelu. Prowadzi je certyfikowany i doświadczony trener-wodzirej, który może także poprowadzić całą zabawę.

Gry idealnie nadają się jako dodatek do imprezy integracyjnej. Stanowią one bowiem ciekawe i aktywne urozmaicenie zabawy, które pochłania, integruje i angażuje uczestników. Gry można wykorzystać także jako odrębny moduł szkoleniowy (1-2 godziny) dotyczący komunikacji, pracy grupowej, przywództwa i zarządzania zespołem. Po każdym ćwiczeniu wyciągane są wnioski oraz dobre praktyki przez trenera oraz uczestników.

Proponowany czas trwania:
1. Podczas zabawy integracyjnej: 1-2 godziny
2. Podczas modułu szkoleniowego: 1-3 godziny
3. Cały wieczór jako Wodzirej imprezy!

Wartość gier i poprowadzenia imprezy:
1. Grupa do 15 osób: 997 zł
2. Grupa do 30 osób: 1397 zł
3. Grupa do 45 osób: 1897 zł
4. Grupa do 60 osób: 2297 zł
5. Grupa do 75 osób: 2697 zł
6. Grupa do 90 osób: 3097 zł
7. Grupa do 105 osób: 3497 zł
8. Grupa do 120 osób: 3897 zł

Porozmawiaj z naszym trenerem i wybierz najlepsze rozwiązanie dla siebie! Informacje pod numerem telefonu: +48 601 826 883


Wykaz gier integracyjnych

Poniżej przedstawiamy Państwu kilkanaście możliwości, które można ze sobą łączyć. Długość trwania i cel jaki ma być wyciągnięty dzięki grom zależy całkowicie od Państwa.

Niedźwiedzie i przeręble
Ćwiczenie polega na rzucaniu dużych kostek do gry. Uczestnicy stoją w kole, a prowadzący zadaje tylko dwa pytania: pierwsze - „Ile jest niedźwiedzi?”, drugie - „Ile jest przerębli”. Każdy z uczestników wymienia liczbę, a ich zadaniem jest wpaść na regułę, i odszyfrować schemat. Jedni wpadają szybciej, inni później. Gramy do ostatniego zawodnika, który odkryje schemat.

Czas trwania: 30 minut
Samoloty
Uczestnicy są konstruktorami samolotów. Zadaniem uczestników jest zdobycie jak największej ilości punktów za puszczanie samolotów zbudowanych z kartek A4. Są one różnego koloru i w różnej cenie. Drużyna z największą ilością punktów wygrywa. Kartki można kupować u sprzedawcy, a samoloty puszcza oblatywacz. Każda drużyna na start otrzymuje 100 złota. Rozgrywka zakłada 3 etapy: testowy (20 minut) gdzie uczestnicy mogą kupować kartki, ustalać strategię i puszczać samoloty, jednak nie zdobywają punktów. Następnie 2 sesje właściwe, gdzie należy zdobyć jak najwięcej punktów za poprawnie zbudowane i puszczone przez oblatywacza samoloty. Na koniec podsumowanie wyników. Wygrani otrzymują nagrodę.

Czas trwania: 70 minut
Budowa wieży
Uczestnicy dzielą się na 2 zespoły. Z kartek papieru, taśmy i makaronu spaghetti mają zbudować jak najwyższą konstrukcję, która bez pomocy wsparcie z zewnątrz (krzeseł, muru, rąk) ma samoistnie stać przez 10 sekund. Czas: 30 minut. W trakcie, jak to w życiu dużo niespodzianek i zwrotów akcji. Wygrana drużyna otrzymuje nagrodę.

Czas trwania: 60 minut
Toksyczna substancja
Uczestnicy dzielą się na 2 zespoły. Ich celem jest wydostanie z trującej strefy (promień o średnicy 3 m) trującej substancji z pudełka. Jeżeli nie dokonają tego w 30 minut, miasto zostanie skażone. Trująca substancja znajduje się w wiaderku na samym środku. Uczestnicy muszą stojąc na obrzeżach skażonej strefy przesypać trującą substancję z jednego wiaderka do drugiego, a następnie przenieść za toksyczną strefę. Do dyspozycji mają 1 dentkę i żyłkę po 2,5 m dla każdego. Jeżeli drużyna skończy zadanie w czasie, czeka ją niespodzianka!

Czas trwania: 40 minut
Kładka
Uczestnicy podzieleni na dwa plemiona ustawiają się w rządku.

| | | | | | | |X| | | | | | | | |

X- to puste pole, można jednak na nim stawać
Można poruszać się tylko o jeden lub dwa kroki
Nie można się cofać
Nie można schodzić z kładki
1 osoba może stać tylko na jednym polu
Narysowanych jest tyle pól ilu jest uczestników

Czas trwania: 20 minut
Kwadrat
Uczestnicy mają za zadanie znaleźć sznurek o długości 20 m i zbudować z niego kwadrat. Robią to z zamkniętymi oczami na otwartej przestrzeni.

Czas trwania: 30 minut
Czy jajko potrafi latać?
Uczestnicy dzielą się na dwie grupy. Każda grupa mając do dyspozycji kartki papieru i taśmę ma zbudować platformę, na którą bezpiecznie ma zostać zrzucone jajko z wysokości ponad 3,5 m. Na wykonanie zadania: 30 minut, osoba zrzucająca stoi na stole i ma związane oczy. Wygrana drużyna otrzymuje nagrodę.

Czas trwania: 40 minut
Energizer: śpiewanie piosenek
Uczestnicy dzielą się na 2 grupy. Każda z grup ma 10 minut czasu aby wymyślić jak najwięcej piosenek, gdzie pojawia się w słowach kolor. Następnie grupy prowadzą bitwę na śpiew, a każda grupa ma zaśpiewać ten moment, gdzie ten kolor się pojawia. Wygrywa zespół z największą ilością piosenek oraz otrzymuje nagrodę.

Czas trwania: 30 minut
Kółko
Uczestnicy tworzą szczelne koło. Ich zadaniem jest nie przepuścić do środka dwóch osób z zewnątrz, które za wszelką cenę próbują się tam wedrzeć. Podczas ćwiczenia dzieje się dziwna rzecz…

Czas trwania: 30 minut
Arbuz
Uczestnicy tworzą kółko. Zadanie polega na jedzeniu arbuza (na podstawie ruchu rękami i siorpnięcia). Osoba jedząca może „siorpnąć” do uczestnika z boku lub „odsiorpnąć” z powrotem. Grunt to robić to jak najszybciej.

Czas trwania: 20 minut
Wspólny maraton
Uczestnicy ustawiają się w szeregu. Łączą stopy i mają za zadanie przejść ze złączonymi stopami dystans 20 m. Dla wygranej drużyny nagroda.

Czas trwania: 20 minut
Przytupywanie
Uczestnicy tworzą kółko. Krzyżują nogi tak aby się zazębiały. W zadaniu chodzi o to by przytupywać w nogą względem odpowiedniego schematu. Dla wszystkich miła nagroda.

Czas trwania: 20 minut
Konie
Uczestnicy dostają wycięte konie i jeźdźców. Ich zadaniem jest posadzenie w ciągu 5 minut jeźdźców na koniach. Należy tak ułożyć kartki, aby się nie pokrywały, a jeźdźcy zostali posadzenie. Wymaga to dużej koncentracji. Dla 3 pierwszych osób nagroda.

Czerwone-czarne
Podział na 4 grupy. Każda drużyna ma do dyspozycji 2 kartki: czerwoną lub czarną. Tura polega na pokazaniu danej kartki, gdzie wg tabeli zostaną przyznane lub odjęte punkty.

Tabela wypłat:
4 czerwone: wszyscy -100$
4 czarne: wszyscy +100 $
3 czerwone: czerwone +100$
1 czarny: czarny -300$
2 czerwone: czerwone +200$
2 czarne: czarne -200$
1 czerwony: czerwony +300$
3 czarne: czarne -100$

Rund jest 10. Przed niektórymi rundami są specjalne prośby i zmiany wprowadzane przez prowadzącego.
Obelisk ZIN
Uczestnicy otrzymują po 2 kartki ze zdaniami. Mają wspólnie w jednej wielkiej grupie dojść do tego, kiedy został postawiony pomnik najwspanialszej władczyni Antlantydy. W zadaniu nie można posługiwać się kartkami, telefonami. Uczestnicy mogą tylko ze sobą rozmawiać.
Długi kij
Uczestnicy stają naprzeciw siebie (wszyscy). Następnie jeden rząd robi krok w bok, tak aby jedna osoba zazębiała się z drugą. Następnie wyciągają dłonie przed siebie, tak aby poszczególne dłonie jednej osoby zazębiały się z drugą. Osoby wyciągają palce. Wszystko dzieje się na stojąco, a wyciągnięte ręce z palcami mają być w jednym poziomie. Na tym poziomie trener kładzie długi kij. Zadaniem jest położenie kija na powierzchni ziemi, tak aby żaden uczestnik ani na moment nie oderwał kontaktu z kijem. Dzieją się dziwne rzeczy, dlaczego kij idzie do góry, zamiast do dołu?